Onze passie en de behoefte van klanten leiden tot mooie nieuwe diensten

Twee nieuwe diensten

Wij denken veel na over de diensten die wij aanbieden en hoe ze beter kunnen worden. Daarbij gebruiken we nieuwe inzichten vanuit onze praktijk en wetenschappelijke ideeën en modellen. We hebben de neiging om steeds maar op zoek te gaan naar onderscheidende en vernieuwende diensten. Maar de laatste tijd kijken we ook naar iets anders. Namelijk naar wat we elke dag zelf met veel plezier doen en waar onze klanten blij van worden, zonder dat we het als dienst hebben benoemd. Zaken die in de praktijk ontstaan, die je met elkaar kunt verbinden en waaruit je een behoefte ontdekt waaraan wij invulling willen geven.

HR-Coaching

Zo ontdekten we, dat Marloes inmiddels met een aanzienlijke groep HR-professionals wekelijks of tweewekelijks op individuele basis spart over het vak.  Over hun persoonlijk toegevoegde waarde en impact binnen hun organisatie. Iets wat Marloes met veel plezier doet. Tot nu toe hebben we er geen naam aan gegeven en eigenlijk hoeft dat ook niet. Maar toch, als we het een label mogen geven, dan is het een vorm van HR-coaching in de meest brede zin van het woord.

Het is een vorm van coaching waarbij via het bespreken van inhoudelijke en actuele thema’s binnen de eigen organisatie, ook de eigen rol wordt besproken. Onderwerpen als professionalisering, invloed hebben op het hoogste niveau, wendbaarheid, kernwaarden en persoonlijk ontwikkeling komen dan vanzelf aan de orde.

Binnenkort volgt er meer over…

Enthousiasme én kennis

De open en enthousiaste houding van Marloes en diepgaande kennis, vormen een bron voor veel HR-professionals om op regelmatige basis met haar te willen sparren. Naast het consultancy werk is dit iets wat haar veel voldoening geeft. Misschien moeten we er maar een echte dienst van maken.

De beste en mooiste (gedrag)beschrijvingen

Voor Boris geldt, dat hij met veel plezier over functies, rollen en teams spreekt en deze dan voor organisaties beschrijft en op een mooie manier vastlegt op papier. Geen saaie functiebeschrijvingen meer, maar levendige documenten die tot de verbeelding spreken. Daarnaast wordt hij steeds vaker gevraagd om (HR) beleid om te zetten in voor iedereen begrijpelijke taal. Ook vaak vanuit het perspectief van een medewerker, het ‘ik’ perspectief.

We ontdekten, dat als Boris schrijft de tijd voor hem voorbij vliegt. Hij zit dan duidelijk in een flow. Hier komen talent en passie bij elkaar. Met zijn achtergrond en ervaring kan hij goed sparren met opdrachtgevers over wat ze aan talent en probleemoplossend gedrag nodig hebben binnen hun teams om de doelen te realiseren. Het gaat dus ook om meedenken. En daarmee onderscheidt Boris zich van veel tekstschrijvers. Voor ons een reden om deze kennis en vaardigheid als een aparte dienst in de markt te zetten. We hebben daarvoor www.borisgoddijn.nl in het leven geroepen als extra dienst van ruttengoddijn.nl

Dus wil jij als ondernemer, manager of HR-specialist het gewenste gedrag van je medewerkers en teams goed vastleggen in mooie profielen? In teksten die tot ieders verbeelding spreken, inspireren en die passen bij de uitstraling van jouw organisatie? Dan kan Boris je helpen. Als specialist op dit gebied helpt hij verwachtingen duidelijk te verwoorden, zodat medewerkers en teams weten hoe ze van toegevoegde waarde zijn bij het realiseren van de organisatiedoelen. Check www.borisgoddijn.nl